Reitz - Reisverslag uit Reitz, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu Reitz - Reisverslag uit Reitz, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

Reitz

Door: Een Afrika-reiziger

Blijf op de hoogte en volg Stalland

25 December 2014 | Zuid-Afrika, Reitz

Donderdag

Vanmorgen vertrekken we op tijd richting Bethlehem om daar een dienst bij te wonen van de Nederduits Gereformeerde Kerk. De ds. waarschuwde ons om niet zoals de wereld Kerstfeest te vieren zonder Christus in het middelpunt. Helaas lukte het, door gebrek aan internet, niet om mee te luisteren met de dienst uit Pretoria.

's Middags hadden we een heftige ervaring. Een van de kinderen op het park werd in het zwembad gevonden. We hebben nog geprobeerd te reanimeren, wat helaas niet meer mocht baten. Verslagen reden we de volgende dag weg uit Reitz richting Drakensbergen.

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014