Drakensberg - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu Drakensberg - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

Drakensberg

Blijf op de hoogte en volg Stalland

26 December 2014 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

Vrijdag

Vandaag de platte Vrijstaat verlaten en op weg gegaan naar Kwazulu-Natal. Het landschap veranderde al snel in wat meer heuvelachtig, tot we uiteindelijk in bergachtig gebied aankwamen. Schitterende plaatjes zijn geschoten, die we jullie helaas pas over een aantal weken kunnen laten zien.

Nadat we op de camping zijn geïnstalleerd, gaan we eerst een eindje wandelen om de benen te strekken. Na een partijtje tennis, staan Annette en Dieke aan het fornuis om voor een maaltje Macaroni te zorgen. Het is wat behelpen in een kleine ruimte met niet de juiste, wat kleine pannen. Maar dat maakt het survivelen extra spannend.
Het blijft ook nog steeds spannend om te zien waar we ergens bereik hebben om met onze familie en vrienden te kunnen contacten. Tot de volgende keer maar weer!

• 29 December 2014 - 10:38

Pa En Ma Peter Enlia:

Als we dit zo lezen,zouden we wel even om het hoekje willen kijken,en sfeer proeven(geen macaroni)
    We zijn heel benieuwd naar de foto's.
    fijne week.
    (pa en ma) peter en lia/jesse

• 29 December 2014 - 23:30

Nelly:

Wat is het fijn om jullie reisverslag te lezen. In gedachten reizen we een beetje mee.
    Voor jullie allen een goede jaarwisseling toe gewenst.
    Een hartelijke groet van Nelly

• 30 December 2014 - 06:38

Helmert En Christelle:

Leuk om jullie reis te volgen,we hopen dat jullie niet te dikwijls nat geregent zijn!Wel een slechte ervaring voor jullie in Reitz,begreep wel dat jullie alles gedaan hadden wat jullie konden.Fijne tijd verder toegewenst.(Morgen bakt Helmert weer oliebollen!groetjes van ons

• 30 December 2014 - 06:38

Helmert En Christelle:

• 30 December 2014 - 11:59

Rosanne:

Janita,ik heb jouw op de foto gezien met de girrrafffen . mooi hoor
    Liefs van rosanne jurrian ,opa en oma

• 30 December 2014 - 21:06

Hetty En Gert Koutstaal:

Het is meereizen met een hink-stap-sprong, zo hoor je dagen niets en zo wordt je 4 dagen ( of een week) bijgepraat...Wij wensen jullie een goede jaarwisseling, zouden graag jullie even "life" zien!

Groetjes van paps en mams, Harm, Tim en Jesse