rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Reitz, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Reitz, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

25 December 2014 | Zuid-Afrika, Reitz

Woensdag
Vandaag zijn we vertrokken uit pretoria. Eerst gaan we een paar winkels bezoeken. Zo hebben we leuk contact met de Afrikaanse mensen. Wanneer ze horen dat j uit Holland komt is de volgende vraag of we uit Amsterdam komen. Ze zijn hier gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Vervolgens op pad naar Reitz. Onderweg genieten van het nu schitterende weer, het landschap en de dieren. Er worden veel koeien gesignaleerd, zelfs Hollandse! Het landschap doet verder ook Europees aan met zijn weilanden, mais en aardappelen. Aan het eind van de middag komen we aan in Reitz. Het is heel apart om te beseffen dat het morgen kerst is....
Bij deze: goede kerstdagen!

• 25 December 2014 - 18:54

Mams Van Arianne:

Ha, fijn weer eens eenlevensteken. Ik kan me indenken dat jullie met zomerse temperaturen, geen idee hebben dat het Kerst is. Maar het blijft in Afrika toch ook niet heel de zomer droog.Gezellig, met z'n alle onder de parasol. Arianne haar wens vervuld; giraffen gezien! Geniet er nog van, het gaat hard hoor, jullie zijn al weer een week weg. Voor mij lijkt me weer ophalen leuker dan wegbrengen;))

een hartelijke groet, goede Kerstdagen en nog een hele fijne vakantie verder.

mams van Arianne

• 26 December 2014 - 16:16

Opa En Oma De Rijke:

Hallo allemaal,

Leuk die reisverslagen! We genieten er allemaal erg van. We zijn vandaag in Sint-Annaland, voor Josette d'r verjaardag. We zien en horen dat jullie het heel fijn hebben. We wensen jullie nog een paar mooie weken toe.

Hartelijke groeten opa en oma :)

• 26 December 2014 - 20:09

Pa En Ma Koutstaal:

Fijn dat we mee kunnen lezen met jullie. Vandaag eindelijk de goede naam van deze site gekregen ;))
    Hebben jullie nog een beetje idee van Kerst? Wij hebben hier met elkaar ge-mini-wokt, iedereen kon eten wat ie lekker vond. Geniet maar lekker van het mooie weer daar, ze geven hier voor vannacht SNEEUW op!

Groetjes van allemaal hier: Papa en mama, Jeroen en Debora, Harm, Tim en Jesse

• 27 December 2014 - 16:41

Heleen :

Leuk jullie verslag te lezen hier is hij koud er ligt sneeuw