rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

09 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Gordons Bay

Zondag vertrekken we achter de goeie hoop auto's vol kinderen naar de kerk. Aangekomen bij de kerk vinden de goeie hoop jongens het wel heel gezellig dat er zoveel jongens uit de campers komen.. ze besluiten daarom om maar gelijk tussen de heren te gaan zitten. De vrijwilligers van goeie hoop keken wel een beetje bedenkelijk en vroegen zich af of dat wel goed zou gaan gedurende de kerkdienst.. tijdens de kerkdienst waarin we veel zongen hebben de kinderen zich keurig gedragen! Na de kerkdienst kregen ze elk van ons een muntje voor de collectezak. Wat een glimmende gezichtjes! Na de kerkdienst hebben de kinderen bij ons gevoetbalt, gestoeid en vooral voor veel gezelligheid gezorgd! 'S avonds hebben we heerlijke soep van Dieke en Anke op en weer richting kerk.. de jongste kinderen bleven thuis.. na een kerkdienst van ong. 3 kwartier zijn we nog naar een mooi uitzichtpunt gereden. Moe van al het spelen met de kinderen (dat was voor sommigen van ons nog wel het vermoeiendst van deze vakantie) :) zijn we ons bed ingekropen, morgen hopen we naar de volgende camping in Paarl te gaan..

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014