rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

09 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Gordons Bay

Zaterdag
Vandaag vertrekken we richting gordon's bay. Ook nu is het weer zes uur rijden. Ach de natuur blijft nog steeds mooi, dus zo heel erg is het niet. Onderweg gaan we een hapje eten. Het blijft leuk hoe de mensen hier reageren als we met veertien personen binnen stappen.:). Na het eten reizen we verder. S avonds komen we aan in gordon's bay. Hier staat het kindertehuis goede hoop. De kinderen liggen al op bed. Wij proberen nog een glimp op te vangen van de zonsondergang bij een uitzichtpunt een eindje verder op. D.v morgen hopen we samen met de kinderen en vrijwilligers naar de kerk te gaan.

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014