rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Queensburgh, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Queensburgh, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

01 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Queensburgh

Maandag
Vandaag hadden twee van ons wasdag. Om half zeven stonden er drie wasmachines te draaien. Andere gaan om boodschappen. Ook zal er een bus kit gehaald worden om het dak te dichten van de camper. Die zijn helaas nog niet waterdicht. Halverwege de morgen vertrekken we naar een vogel park. Daar zijn exotische vogels. S Middags gaan we naar het strand in Durban. De oceaan ziet er wel erg aantrekkelijk uit. Met zijn allen gaan we eerst lekker zwemmen. T water is helemaal niet koud.
Na het zwemmen hebben we geen zin om eten te koken, dus besluiten we om uit eten te gaan. Enkele van ons hebben door dat je hier gewoon Nederlands kan praten. Zo wil er een saus pakken, maar de fles zit verstopt. Zijn reactie:" mevrouw hij is verstopt". De vrouw kijkt eerst verbaasd maar ze snapt het daarna en komt even later met een ontstopte fles terug. Na afloop gaan we weer terug naar de camping. Morgen staat er een lange reis op de planning. We reizen van Queensburgh naar East Londen. Deze reis zal tien uur duren. We gaan omrijden omdat we anders door een gevaarlijke stad gaan waar nog veel strijd is tussen blank en zwart. We gaan op tijd naar bed, morgen willen we om vier uur vertrekken.

• 01 Januari 2015 - 22:00

Pa En Ma En Harm Koutstaal:

Hallo, daar allemaal,
    De best wensen voor jullie allemaal, van ons allemaal!
    We hopen dat het voor jullie een bijzonder mooi jaar mag worden.
    Veel plezier nog op jullie reis, we hopen snel weer nieuws van jullie te lezen.
    Groetjes van Paps en mams van Dieke

• 01 Januari 2015 - 22:41

Leanne:

Hallo allemaal,
    Leuk om jullie belevenissen te volgen.
    Geniet nog verder van jullie mooie reis en de Beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Wel enig idee gehad van de kersdagen en de jaarwisseling?
    Groetjes, Leanne

• 02 Januari 2015 - 20:31

Theo En Gerrine En Kids (zus En Zwager Van Dieke):

Ha Twussie en Martien en de rest,

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen. Dat maakt ons erg nieuwsgierig naar de foto's! Rick weet inmiddels dat jullie in ZA zitten en wil er al van alles van zien! (safari Duplo in het lego krantje is zelfs goed!)

De beste wensen voor het nieuwe jaar en hopelijk tot snel.

Liefs Theo en Gerrine en een knuffel van de kids