rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

09 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dit wordt ons laatste verslag. D.v morgen hopen we te vertrekken naar het koude Nederland.
Vandaag zijn we alvast begonnen met de koffers in te pakken. Ook zijn de campers in de wasstraat geweest. Dit was ook wel knap nodig, nadat we over zoveel stoffige wegen hebben gereden. Verder hebben we de dag met de kinderen door gebracht. De kinderen genieten wel van al die aandacht die ze krijgen:).

We zijn dus aan het eind gekomen van onze Afrika trip. Veel hebben we meegemaakt. Olifanten voeren, struisvogels rijden, apen op de weg, communicatie foutjes, heerlijk in de zee gezwommen etc. We kijken terug op een mooie, leerzame en actieve vakantie!
Foto's en filmpjes kunnen jullie allemaal komen kijken zodra we terug in Nederland zijn.

Bedankt voor de vele reacties die we hebben gekregen. Leuk om te weten dat er zoveel mensen mee leven. We hopen op een goede reis en dat we jullie weer mogen ontmoeten!

• 09 Januari 2015 - 07:38

Mams Van Arianne:

Een hel goede reis toegewenst en welkom thuis!!!

• 09 Januari 2015 - 07:39

Mams Van Arianne:

Sorry, typefoutje, een hele goede reis toegewenst!!

• 09 Januari 2015 - 08:58

Adrie En Marry:

we hebben samen meegenoten van jullie wederwaardigheden en houden ons aanbevolen voor de foto s.
    we wensen jullie een goeie reis en behouden thuiskomst,
    ook een lieve groet voor moeder anna,die vast erg blij zal zijn als ze haar kroost weer in haar armen sluit!!!!!!

• 09 Januari 2015 - 09:24

Janneke Van Haaften:

Het was leuk om jullie te volgen op reis door Afrika.
    Goede reis naar huis!
    Gr. Janneke v Haaften

• 09 Januari 2015 - 14:50

Marieke:

Het was erg leuk om jullie Afrikaanse avonturen te volgen. We hopen dat jullie snel een keer langs komen met foto's en al.. Als je eenmaal in Afrika bent geweest is Groningen ineens een stuk minder ver weg toch? :)
    We wensen jullie een goede reis terug en probeer het relaxgevoel nog even vast te houden in alle drukte van onze Nederlandse levens!

Groetjes August & Marieke

• 09 Januari 2015 - 18:40

Arjan En Rian:

Prachtig om van jullie verhalen/belevenissen mee te genieten,wat is het snel gegaan!!

• 09 Januari 2015 - 18:45

Arjan En Rian: