rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

09 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Maandag vertrekken we van goede hoop. We gaan naar kaapstad om het robben eiland. Daar heeft Nelson Mandela gevangen gezeten, omdat het regent gaan we eerst winkelen in victoria mall. Dit is een groot overdekt winkelcentrum. Na wat geshopt te hebben, willen we tickets kopen voor het robben eiland. Helaas wordt ons medegedeeld dat alles vol zit. Jammer, dit gaat niet door. Dan maar op weg naar een souvenir winkel in stellenbosch. Het winkeltje doet wat nostalgisch aan, maar wel leuk om te kijken. Daarna gaan we naar paarl. Op deze camping zullen we blijven tot woensdag.

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014