rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

05 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

Woensdag 31 December
Vandaag op weg naar Tsitsikamma. Voor sommigen 6 uurtjes lekker slapen :) voor anderen 6 uurtjes rijden of naar buiten kijken maar zeker ook: genieten van de natuur. Aangekomen op bestemming is er niemand te bekennen. Overal aankloppen en doen, maar geen reactie. Of toch wel? Op het gemakje komen er twee honden aangelopen besnuffelen ons ff en denken t zal wel. Gauw zoeken ze hun slaapplekje weer op en slapen verder. Nou dan gaan wij maar lekker zwemmen, uitpakken komt later wel. Ook hier is het, zoals op elk plaatsje, helemal te gek om in de woeste golven te springen, je mee te laten sleuren en vooral de zuigende kracht van het water te voelen! Vanavond oudejaarsavond.. heel gek om dat hier mee te maken, alvast een gezegend nieuwjaar ieder!

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014