rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

02 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Dinsdag
Om vier uur vertrekken we. Een dag rijden ligt voor ons. Door een grote drempel werden enkelen van ons door de camper gelanceerd. (Arianne kon met haar neus het dak aanraken) Gelukkig is het bij rommel ruimen (spullen die uit de kastjes vlogen) gebleven. Na bijna twaalf uur rijden door de bergen in de regen en mist komen we in East Londen aan. Daar alles weer opgezet, weer heerlijke macaroni van Dieke en Annette gegeten, en op tijd onze slaapplaatsen opgezocht. Want de volgende dag mogen we weer 6 uur rijden naar de volgende bestemming Tsitsikamma.

• 02 Januari 2015 - 22:50

Fam. Guiljam:

De beste wensen voor 2015 voor jullie allemaal.
    Wat leuk om jullie belevenissen te volgen!
    Hr. Gr. André, Simone, Naomi, Esther & Melanie

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014