rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Queensburgh, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Queensburgh, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

01 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Queensburgh

Zaterdag
Vanmorgen wilden we vertrekken naar Queensburgh. Toen kwamen we erachter dat we een deuk in de velg van de auto hadden gereden. Dit komt door de vele potholes (gaten) in de weg. Misschien ook door de vele stunten die de auto heeft moeten ondergaan...we vragen een mannetje van de camping of die wil helpen. Hij komt erachter dat er niet een, maar meerdere deuken in zitten. Hij heeft de ergste deuken eruit kunnen slaan. Wanneer hij hoort dat we van queensburgh naar Port Elizabeth willen rijden geeft hij aan, dat we dan dwars door een gevaarlijke stad rijden. Hij raadt aan om een stukje om te rijden.
We moeten met de auto nog wel naar de wielspecialist gaan om de band te laten balanceren.
Dan zijn we gereed om naar Queensburgh te gaan. Over de bergen heen, de auto had het af en toe wel zwaar, hij kwam soms net boven.
Aangekomen in Queensburgh, na veel stijgen en dalen, komen we op een mooie camping. Ook zien we een plaats waar je kan bbq'en. Dat besluiten we om vanavond te doen. S avonds gezellig bij een knetterend vuurtje, geruis van een waterval, zingende krekels enne een regenbui.....Gelukkig zitten we droog onder een afdak. Zo sluiten we een week reizen door Afrika af.

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014