rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu rondreis zuid-afrika - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Stalland 14 - WaarBenJij.nu

rondreis zuid-afrika

Door: stallanders

Blijf op de hoogte en volg Stalland

25 December 2014 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

MAANDAG
Vandaag begint de dag vroeg. Om kwart over drie gaan we ons bed uit. Vier uur vertrekken we naar pilanusberg (natuur park). Om half zeven komen we aan. De safari trip kan beginnen. Met twee campers rijden we door t park heen. Na tien minuten wordt de eerste olifant in de verte gesignaleerd. Veel dieren komen we tegen: zebra, giraffen, reebokjes etc. Wanneer we op een gegeven moment lekker aan t schommelen zijn over het rode Afrikaanse pad, komt er op zeven meter afstand een kudde olifanten. Voor de camper blijven ze staan. Ze nemen een zandbad. Prachtig als je ze van zo dichtbij kan zien ! Uhm we hebben terwijl we zaten te kijken wel de camper in weg race houding gezet;). Even later vertrekken ze rustig op t gemak en wij kunnen onze trip weer voortzetten.....

Stalland

Een groep jongelui die het avontuur aangaan om een rondreis door Zuid-Afrika te beginnen. Vanaf donderdag 18 december tot en met 9 januari hopen we dit land te gaan ontdekken.

Actief sinds 16 Dec. 2014